آغاز بیست‌و‌چهارمین جشنواره قرآنی‌ دانشگاه پیام‌نور + عکس
مرحله کشوری بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از صبح امروز به دو شیوه ویدئوکنفرانسی و نیز پخش فایل ضبط شده اجرای شرکت‌کنندگان برای داوران، آغاز شده و تا ۲۵ دی‌ماه در یزد ادامه دارد.
كدخبر: 64340
1399/10/23

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، مرحله کشوری بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌ نور از صبح امروز، ۲۳ دی‌ماه به صورت مجازی و به میزبانی استان یزد آغاز شده و تا ۲۵ دی‌ماه ادامه دارد.

آغاز بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآنی‌ دانشگاه پیام نور
بر همین اساس نخستین روز این جشنواره به رقابت شرکت‌کنندگان در بخش آقایان اختصاص یافته و دو روز دیگر‌ نیز در بخش بانوان دنبال خواهد شد. جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور به دو صورت ویدئوکنفرانسی و پخش اجراهای ضبط شده برگزار می‌شود.

مسابقات رشته‌های حفظ به شیوه ارتباط ویدئوکنفرانسی تیم داوری با دانشگاه‌های پیام‌نور برپا می‌شود، همچنین‌ در سایر رشته‌های بخش آوایی نیز فایل اجرای ضبط شده برای هیئت داوری پخش خواهد شد.

در بخش‌هایی همچون ادبی، هنری، پژوهشی و ... پیش از این آثار دریافت شده به مرحله کشوری، داوری شده و آثار برتر نیز مشخص شده است.

آغاز بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآنی‌ دانشگاه پیام نور
مراسم اختتامیه این جشنواره ۳۰ دی‌ماه به صورت مجازی به میزبانی استان یزد برپا می‌شود.

نفرات برتر به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

آغاز بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآنی‌ دانشگاه پیام نور
یادآوری می‌شود، جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور تا دوره بیست‌وچهارم به میزبانی جهاددانشگاهی برپا می‌شد و پس از آن میزبانی از جشنواره به صورت چرخشی از سوی دیگر دستگاه‌‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

منبع: