برگزاری مجازی پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش
پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن آموزش و پرورش سراسر کشور، اواخر بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
كدخبر: 64339
1399/10/23

به گزارش مبشرین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، در اولین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور که در این اداره‌کل برگزار شد، گفت: این دوره یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین فعالیت‌های اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش است که باید مقدمات آن به درستی و با دقت فراوان بررسی و اجرا شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی مدیران قرآنی کشور جزو برنامه‌های سالانه اداره‌کل قرآن، عترت و نماز است که یک سال برای مدیران دارالقرآن‌ها و یک سال برای کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار می‌شود که امسال نوبت مدیران دارالقرآن‌ها است.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: پنجمین دوره آموزشی و توانمندسازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور اواخر بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است همه برای غنای محتوایی این دوره تلاش کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل این گردهمایی عظیم و کشوری را برای مدیران دارالقرآن های سراسر کشور برپا کنیم.

مسیب‌زاده تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به مجازی بودن این فعالیت برنامه‌های متنوعی را تدارک ببینیم، همچنین جلسات هماهنگی این برنامه ملی به صورت هفتگی با همکاران ستادی و استان میزبان تا زمان برگزاری گردهمایی برگزار خواهد شد. در افتتاحیه و اختتامیه و طی برپایی دوره از شخصیت‌های برجسته کشوری، لشکری و قرآنی دعوت خواهد شد.

منبع: