ثبت‌نام مؤسسات قرآنی متقاضی دریافت «تحفه» ادامه دارد + راهنما
مؤسسات قرآنی متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) تا ۲۳ دی‌ماه فرصت دارند در کنار سایر مشاغل فرهنگی و هنری با مراجعه به این تارنما، نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات گذشته، اقدام کنند.
كدخبر: 64260
1399/10/21

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات سامانه تحفه با موضوع اعطای تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه برای مؤسسات قرآنی، در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی تا ۲۳ دی‌ماه ادامه دارد.

سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه منعقده شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه به منظور اجرایی شدن «برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر» و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغال‌زا از منابع بانک‌های عامل منتخب، طراحی شده است.

بر این اساس کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای می‌توانند تقاضای دریافت این تسهیلات را در قالب سه رسته کسب‌وکار رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال، فرهنگی و هنری در این سامانه به نشانی https://tohfeh.farhang.gov.ir/ ثبت کنند.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام در این سامانه و درخواست بررسی طرح از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط به منزله پرداخت و تأیید تسهیلات نیست. همچنین متقاضیانی که پیشتر موفق به ثبت‌نام شده‌اند طی این فرصت می‌توانند پس از ویرایش و تکمیل، فرم‌های تقاضایشان را به دبیرخانه‌های استانی ارسال کنند.

راهنمای متقاضیان برای ثبت تقاضا در سامانه تحفه

منبع: