ادای احترام دانش‌آموزان و اساتید بوسنی به شهید فخری‌زاده
دانش‌آموزان، اساتید و مدیران مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در سارایوو با حضور در سفارت کشورمان در بوسنی و هرزگوین به شهید محسن فخری‌زاده ادای احترام کردند.
كدخبر: 61090
1399/09/15

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، مراسم ادای احترام دانش‌آموزان، اساتید و مدیران مجتمع کالج فارسی بوسنیایی پنج‌شنبه، ۱۳ آذرماه، در سفارت کشورمان در سارایوو برگزار شد و این گروه برای عرض تسلیت و محکومیت ترور ناجوانمردانه و ددمنشانه دانشمند و سردار علم هسته‌ای، محسن فخری‌زاده، در این مکان گرد هم آمدند.

این هیئت ضمن دیدار با رضا قلیچ‌خان، سفیر کشورمان در بوسنی، در دفتر یادبود محکومیت ترور محسن فخری‌زاده که در سفارت گشوده شده بود، احساسات قلبی و تسلیت خود را به همین مناسبت ابراز و دسته‌گلی را به مسئولان سفارت اهدا کردند.

همچنین دانش‌آموزان ضمن بدو ورود به سفارت، در کنار سنگ یادبود شهدای ایرانی در بوسنی ایستادند و با قرائت فاتحه به آنان ادای احترام کردند.

ودات سلیموویچ، نماینده دانش‌آموزان مجتمع کالج فارسی بوسنیایی، نیز در بدو ورود در حضور سفیر کشورمان، این عمل وقیحانه نظام استکبار را به شدت محکوم و ضمن آرزوی موفقیت، سربلندی و پیروزی برای امت اسلامی، پیشرفت، صلح، ثبات و اقتدار برای ملت و مسئولان ایرانی را از خداوند سبحان درخواست کرد.

منبع: