مسابقه روایت مواسات برگزار می شود
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای انعکاس کمک‌های مومنانه بانوان حوزوی که با لبیک به ندای رهبر و مقـتدای خویش به یـاری هم‌میهنان شتافته‌اند، مسابقه روایت مواسات را برگزار می‌کنـد.
كدخبر: 61070
1399/09/15

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، کوثرنیوز وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای انعکاس کمک‌های مومنانه بانوان حوزوی که با لبیک به ندای رهبر و مقـتدای خویش به یـاری هم‌میهنان شتافته‌اند، مسابقه روایت مواسات را برگزار می‌کنـد.

از بانوان حـوزوی دعوت می‌شود با ارسـال عکس‌ها، فیلم‌ها و متن‌هایی که روایتگر این تلاش‌ها هستند، ضمن شرکت در این مسابقه، زمینه بازشناسی و بازنمایی مطلوب آن را فراهم آورند.

مـوضوعـات: یاری رساندن به بیماران مبتلا به کرونا مساعدت در تجهیز و تدفین متوفیان کرونا جمـع‌آوری کمـک‌های مـردمی جهـت اهدا به خانواده‌های نیازمند مدیریت، ساماندهی و اهـدای کمـک‌ها بـه خانواده‌های نیازمند تلاش جهت کاهش آلام خانواده‌ها

قالب‌های ارائه آثار: متن: روایت مکتوب کمک‌های مومنانه عکس: به تصـویر کشـیدن مواسـات بانوان حوزوی فیلـم و چندرسـانه‌ای: روایت تصویری یاری‌رسانی

آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شوند که دارای توضیحاتی در مورد محتوای اثر ارسالی (طلاب یا مدرسه علمیه فعال در کمک‌رسانی، شهر و محل کمک، کمک‌گیرندگان و...) باشد.

نحوه ارسال آثار: پسـت الکـتـرونیـک pr@whc.ir شناسه H_zakeri@ در پیام‌ رسان ایتا

مهلت شرکت: ۱۱ دی ماه.

اهدای جوایز به ۳ نفر از ارسال‌کنندگان آثار برتر در هر قالب انتشار آثار در کوثر نیوز و درگاه‌های رسمی حوزه‌های علمیه خواهران.

 

مسابقه روایت مواسات

منبع: