تهیه و توزیع ۲.۵ میلیارد ریال کمک نقدی مؤمنانه در شهرستان دیّر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر از تهیه و توزیع دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات فرهنگی اجتماعی حاج قاسم شهرستان دیر خبر داد.
كدخبر: 61068
1399/09/15

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی به تشریح ابعاد و اقدامات انجام شده عملیات فرهنگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی در شهرستان دیر پرداخت و اظهار داشت: در قالب این عملیات در شهرستان دیر هماهنگی جهت انجام کمک‌های مؤمنانه به حدود ۵۰۰ خانوار نیازمند به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب عملیات بزرگ سردار شهید سلیمانی با هماهنگی سایر نهاد ها و مجموعه‌ها انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر اظهار کرد: در ابتدای امر با برگزاری جلسات و نشست‌های متعددی با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان و حوزه قدس بسیج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه امام مهدی موعود (عج)، فرمانداری ومدیران گروه های جهادی و همچنین طرح تبیین موضوع در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، برنامه‌ریزی جهت تبیین و توجیه طرح عملیات شهید سلیمانی در سطح شهرستان انجام شد.

وی در ادامه، تشکیل جلسه توجیهی ویژه کلیه روحانیون و طلاب فعال شهرستان دیر، تشکیل گروه جهادی طلاب شهرستان دیر شامل سه گروه جهادی بخش مرکزی، بخش بردخون و بخش آبدان، ارتباط گیری و فعال کردن گروه جهادی طلاب شهید خالدی و شهید شاطری و سایر گروه های جهادی و برگزاری پویش دعا و توسل با محوریت دعای هفتم صحیفه سجادیه ، دعای توسل و دعای کمیل از طریق پخش در فضای مجازی و بلندگوهای مساجد بدون حضور افراد را از جمله مهمترین فعالیت‌های انجام گرفته در این حوزه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: با توجه به شهادت دانشمند هسته‌ای، فخری‌زاده، برنامه‌هایی نظیرهدیه کردن ثواب قرائت قرآن کریم، توسل و هدیه کردن آن به شهید دانشمند فخری‌زاده و سردار بزرگ شهید سلیمانی (شهدای مقاومت) از طریق ایجاد کانال‌های فضای مجازی توسط مراکز قرآنی و مجامع وابسته برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر فعال‌سازی و مدیریت شبکه‌های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر در فضای مجازی در کلیه بخش‌های مرتبط با عملیات جهت انجام تبلیغات، جذب مشارکت‌های عمومی، ایجاد روحیه امید و رفع تنش‌های تبلیغاتی که دشمنان در جامعه ایجاد می کنند را از فعالیت‌های مهم انجام شده برشمرد.

حجت‌الاسلام سعیدی ابراز داشت: فعالیت‌های مذکور تا تکمیل مرحله سوم عملیات شهید سلیمانی (۱۳ دی ماه) بر اساس تقویم اعلام شده ادامه دارد.

منبع: