پنج قاری بوشهری در نخستین روز مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت می‌کنند
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: مسابقات سراسری قران کریم از امروز با قرائت قاریان استان‌های اصفهان، بوشهر، آذربایجان غربی و ایلام آغاز می‌شود که پنج قاری از بوشهر در این رقابت شرکت می‎‌کنند.
كدخبر: 61060
1399/09/15

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل پور  روز شنبه در این ارتباط افزود: مسابقه قاریان بوشهری پیش از این در استودیو صداوسیمای مرکزاستان ضبط شده است و ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ امروز از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
وی اعلام کرد: میلاد میگلی در رشته حفظ کل، ایمان شیخ در رشته حفظ ۲۰جزء، محمد مهدی انگالیان در رشته قرائت ترتیل، محمد جماله در رشته قرائت تحقیق و محمد حسین رفعتی نسب رشته اذان نمایندگان استان بوشهر در مسابقات سراسری قرآن کریم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان بوشهر گفت: داوری چهل سومین دوره این مسابقات را در رشته تجوید سید محسن موسوی بلده، حیدر کسمایی و محمدرضا پور زرگری ، در رشته وقف سید جواد سادات فاطمی ، کریم دولتی ، در زمینه لحن غلامرضا شاهمیوه اصفهانی ، محسن یار احمدی و علی اکبر کاظمی، در رشته صوت نصرت الله عارف حسینی، سید حمید هروی و در رشته حفظ محمد صادق نصرالهی و امیر آقایی بر عهده دارند .

اسماعیل پور ادامه داد: امین پویا ناظر و محمد خواجوی رئیس هیات داوران این مسابقات هستند.

منبع: