مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:
کانون‌های مساجد ظرفیت بالایی در اجرای سیاست‌های فرهنگی در روستاها دارند
کرم‌پور در نشست مشترک با معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ستاد هماهنگی کانون های فهما، ضمن تقدیر از فعالیت‌های این مجموعه گفت: کانون‎های مساجد ظرفیت بالایی در اجرای سیاست‌های فرهنگی در روستاها دارند.
كدخبر: 61005
1399/09/12

به گزارش مبشرین به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، نشست مشترک «جلال ریزانه»، معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی ستاد کانون های مساجد کشور با «فاطمه کرمپور»، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و «علیرضا پولاد»، مدیر ستاد فهما استان بوشهر در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

کرم پور در این نشست به همکاری دوجانبه اداره کل با ستاد کانون های فرهنگی هنری در راستای ارتقاء سطح فرهنگی استان اشاره و اظهارداشت کانون های مساجد بازوان پرتوان و نیرومندی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد تنها نهادی است که می تواند سیاست های کلان فرهنگی را در روستاها اجرا کند.

 

کرمپور در پایان خاطرنشان کرد: استان بوشهر به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک  و هم مرز بودن با کشورهای حاشیه خلیج فارس ، نگاه خاص و ویژه ای را می طلبد.

منبع: