انتصاب علیرضا پولاد به عنوان نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر
با حکم مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی، علیرضا پولاد به عنوان نماینده این بنیاد در استان بوشهر منصوب شد.
كدخبر: 61003
1399/09/12

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، صبح روز سه شنبه (11 آذر)  با حضور مداحان استان بوشهر و طی حکمی از سوی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی، علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با حفظ سمت به عنوان  نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان بوشهر انتخاب شد.

 

متن این حکم به شرح ذیل می باشد:

 

جناب آقای علیرضا پولاد نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی و اشراف به امور ستایشگران استان و فعالیت‌های بی‌شائبه تان در مسیر خدمت‌رسانی به ذاکران اهل بیت (ع) به موجب این حکم جنابعالی به مدت یک سال به عنوان نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان بوشهر منصوب می شوید.

 

انتظار می‌رود ضمن ارتباط مستمر و موثر با ستایشگران اهل بیت (ع) در استان جهت تکمیل و به روز رسانی بانک اطلاعات شاعران آیینی ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) به تفکیک شهر های استان و همچنین احراز صلاحیت عمومی تخصصی و استحقاق اقتصادی متقاضیان خدمات از بنیاد دعبل و انجام تحقیقات میدانی و مستندسازی نتایج اقدام فرمایید.

 

در این راستا شناسایی ظرفیت ها و امکانات و جذب منابع مالی در استان برای ارتقا خدمات به اعضا در همان استان و برگزاری جلسات مشترک با شخصیت‌های حقوقی و حقیقی همسو با فعالیت بنیاد از فعالیت‌های موثر جهت پیشبرد اهداف و بنیاد دعبل به شمار می رود.

 

توفیقات روز افزون شما را از درگاه حضرت احدیت خواستاریم.

 

این حکم به امضای محسن طاهری رئیس هیئت مدیره و سعید غضنفری مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی در آمده است.

منبع: