آمار ازدواج در استان بوشهر ۱۰درصد افزایش یافت
سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: آمار ازدواج استان بوشهر در ۸ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد افزایش یافته است.
كدخبر: 60925
1399/09/10

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، مهرداد دلجو  صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر به تشریح ثبت ازدواج در 8 ماه امسال در استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: در 8 ماه امسال 4 هزار 454 واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق این استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش 10 درصدی آمار ازدواج در استان در مقایسه با سال گذشته را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: متوسط ازدواج طی 8 ماه امسال در کشور 3 درصد رشد داشته است .

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: بر اساس آمار نسبت طلاق به ازدواج‌های ثبت شده در استان 31.4 درصد و نسبت طلاق ثبت شده در استان نسبت به کل طلاق‌های کشور 1.2 درصد است.

وی همچنین آمار طلاق ثبت شده در 8 ماه امسال را 1397 واقعه عنوان و تصریح کرد: آمار طلاق در بوشهر در مقایسه با سال گذشته 13درصد افزایش یافته است.

دلجو همچنین با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط 5 واقعه طلاق در استان بوشهر رخ می‌دهد، بیان کرد: در این مدت به‌طور متوسط روزانه 18مورد ازدواج در استان بوشهر انجام می‌شود و به ازای هر 100واقعه ازدواج  32مورد طلاق به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل ثبت استاد و املاک استان بوشهر در خصوص ثبت واقعه ازدواج در 9 آذرماه  امسال افزود: در این روز 17 واقعه طلاق در استان ثبت شده که به ترتیب شهرستان دیر 8، برازجان 4، دیلم 2، گناوه 2 واقعه و بوشهر یک‌ واقعه ازدواج ثبت الکترونیکی شده است.

 

منبع: