معاون تبلیغات اسلامی بوشهر:
ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید فخری‌زاده باشند
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید دکتر فخری‌زاده والامقام باشند.
كدخبر: 60876
1399/09/09

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت شهادت دکتر فخری‌زاده و محکومیت این اقدام تروریستی ابراز داشت: دشمنان قطعاً از این اقدام جنایتکارانه و تروریستی خویش پشیمان خواهند شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: باید دید آیا چشمان جریان مذاکره‌طلب با این نشانه صریح و شفاف دشمنی، به بصیرت خواهد گرایید یا همچنان به بزک چهره این اژدهای خونریز سفاک ادامه خواهد داد.

وی افزود: اقدام جنایتکارانه ترور متفکر برجسته و دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده، از فرزندان برومند انقلاب اسلامی ایران و پرورش یافته مکتب سرخ شهادت، برگ سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم منحوس، کودک‌کش و تروریست صهیونیستی و حامیان غربی مدعی حقوق بشر آن است.

محمودی‌نیا با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب اظهار داشت: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند و روح بلند دکتر محسن فخری‌زاده از مصادیق بارز این مؤمنان است که به یاران شهید هسته‌ای‌اش پیوست.

وی افزود: بار دیگر جنایتکاران وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، متفکر و اندیشمند مخلص، دانشمند باغیرت و مجاهد شهید، دکتر محسن فخری‌زاده را مظلومانه آماج گلوله‌های شیطانی خود قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا ادامه داد: ایشان یکی از چهره‌های برجسته فناوری‌های سطح بالا و دانش هسته‌ای در کشور بود که خدمات بسیار ارزنده‌ای را از دوران دفاع مقدس تاکنون به میهن اسلامی تقدیم کرد.

منبع: