خون شهید "فخری زاده" تحقق اهداف نظام را شتابان تر می‌کند
روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اعلام کرد: خون پاک شهید "فخری زاده" به رود خروشانی در رگ‌های جامعه تبدیل می‌شود و آهنگنظام اسلامی را در راه تحقق اهداف و آرمان‌های مقدسی که به برکت اسلام ناب محمدی (ص) برای خود ترسیم کرده‌است، شتابان‌تر خواهد کرد.
كدخبر: 60863
1399/09/09

به گزارش مبشرین، روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز یکشنبه در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است: بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از آستین ستم بیرون آمد و نخل قامت استوار یکی از برجسته‌ترین دانشمندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی را ناجوانمردانه هدف قرار داد.

این بیانیه افزوده‌است: ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشور تأیید کننده راه مستقیم انقلاب اسلامی در سایه راهبری‌های ولایت مطلقه فقیه، ایمان به خدا و وعده‌های تخلف ناپذیر او و اتحاد و یکپارچگی مردم، در راه رسیدن به مولفه‌های عزت است، ما این راه درخشان را با تمام وجودمان انتخاب کرده و تمام سختی‌ها و تهدیدهای تحمیل‌شده از سوی دشمنان در این راه پر امــید را به یاری خدا به فرصت‌های منحصربه فردی برای شکوفایی، جوشش و اقتدار فزاینده علمی تبدیل خواهیم کرد.

روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در بیانیه خود افزوده است: شهید فخری‌زاده به ابدیت پیوست و در عرصات ابدیت و جاودانگی، تولد دگرباره‌ای یافت و وجود همیشه‌ زنده‌اش هماره بر سر خوان پرتنعم رزق و رضوان خداوندی، متنعم خواهد بود، ولی درس بزرگ حیات و مماتش را که با شهادت سرافرازانه‌اش به ما آموخت، باید با تمام وجود در بیان و بنانمان پیاده کنیم.

پاسداران و بسیجیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این بیانیه  اعلام کرده‌اند: خون این شهید همانند خون‌های مقدس همه‌ شهیدان همیشه ‌جاوید راه خدا هرگز هدر نخواهد رفت و پرتلاطم‌تر از همیشه در رگ‌های جوانان برومند نسل حاضر و بلکه همه‌ عصرها و نسل‌های آتیه انقلاب اسلامی، جاری خواهد بود.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمیندر مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

منبع: