آموزش از تخت بیمارستان نمازی شیراز تا "چهارروستایی" گناوه
"اعظم حسین پور" دبیر مقطع متوسطه آموزشگاه فاطمه زهرا (س) روستای "چهارروستایی" گناوه استان بوشهر که در بیمارستان نمازی شیراز بستری است، به صورت آنلاین به دانش‌آموزان خود آموزش می‌دهد.
كدخبر: 60859
1399/09/08

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، این معلم بندر ریگی که از یک ماه پیش تاکنون در بیمارستان نمازی شیراز دوران نقاهت بیماری خود را می‌گذراند، دست از رسالت آموزشی خویش برنداشته و روی تخت بستری با استفاده از فضای مجازی به دانش‌آموزان خود درس می‌دهد، جلوه‌ای فداکاری معلمان دلسوز ایران زمین را به نمایش گذاشته‌است.

این معلم در این مدت برای جلوگیری از عقب افتادن تحصیل دانش‌آموزان خود دست از آموزش برنداشته است و آموزش مجازی شاگردان خود را پس از بهبودی در شبکه شاد از سر گرفت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ گفت: در چندماه اخیر شاهد از خودگذشتگی، ایثار و تعهد معلمانی بوده‌ایم که با دل و جان به کار تدریس خود در این شرایط سخت کرونایی حتی در بستر بیماری ادامه می‌دهند.

سعید بهمرد افزود: در این ارتباط اعظم حسین پور معلم مدرسه فاطمه زهرا(س) روستای چهارروستایی  حتی در بیمارستان با وجود بیماری دست از تدریس برنداشته و  تخت بستری خود را به کلاس درس تبدیل‌ کرده‌است.

بخشدار بندرریگ نیز  از اقدام ارزشمند این آموزگار تقدیر کرد.

محمدحسن بازویی خطاب به این معلم گفت: بدون شک جایگاه معلم بسیار والا و ارزشمند است و به رسالتی مهم که بر دوش داشته‌اید حتی در زمان بیماری به نحو شایسته عمل کردید.
وی اظهارکرد: به پاس اهتمام جدی به امر آموزش که حتی در دوران بستری در بیمارستان نیز از دانش‌آموزان جدا نشده‌اید و با استفاده از فضای مجازی به امر آموزش پرداخته‌اید، تقدیر و تشکر می‌ کنم و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی و بهبودی کامل خود را بازیافته و به آغوش خانواده خود بازگردید.

روستای چهارروستایی از توابع بخش بندرریگ شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع: