فرمانده سپاه گناوه: ایثارگری بسیج محدود به زمان‌های خاص نیست
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: حماسه آفرینی و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس و زمان‌های خاص نبوده و در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.
كدخبر: 60835
1399/09/07

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، سرهنگ شهسوار حاجی پور روز جمعه در دیدار با آزادگان به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج در تمام افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم و در تمام عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیشگام است.

وی اظهارکرد: فرهنگ و تفکر بسیج  برگرفته از دین اسلام  ومذهب تشیع است و باید این فرهنگ به خوبی در جامعه ترویج شود.

حاجی پور افزود: سربلندی، آزادی و اقتدار میهن اسلامی مرهون تلاش و رشادت‌های ایثارگران سرافزار دوران دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: مقاومت و ایثار آزادگان سرافراز در دوران اسارت هنوز نزد همه نمایان و باعث افتخار، عزت و سربلندی این سرزمین هستند. 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه یادآور شد: تداوم فرهنگ ایثار و فداکاری سبب موفقیت و پیروزی‌های روزافزون ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول هیات آزادگان گناوه گفت: آزادگان در دوران اسارت در زندان‌های ترسناک رژیم بعث عراق در شرایط بسیار سخت روحیه بسیجی و ایثار خود را حفظ کردند  و با سربلندی و سرافرازی این دوران را پشت سر گذاشتند.

علی سلطان پناهی افزود: آزادگان و بسیجیان پیشکسوت با همان روحیه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس همچنان تا پای جان از ولایت و انقلاب دفاع می‌کنند.

منبع: