حجت‌الاسلام خلف پور خبر داد:
حمایت یک میلیارد ریالی از خانواده‌های مستضعف در قالب عملیات حاج قاسم
مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی تنگک دوم بوشهر از حمایت یک میلیارد ریالی از خانواده‌های مستضعف محله تنگک دوم بوشهر در قالب عملیات حاج قاسم خبر داد.
كدخبر: 60813
1399/09/06

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت‌الاسلام طاهر خلف‌پور،  بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، به تشریح اقدامات این پایگاه فرهنگی اجتماعی در عملیات فرهنگی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و از حمایت یک میلیارد ریالی از خانواده‌های مستضعف محله تنگک دوم بوشهر در قالب عملیات حاج قاسم خبر داد.

امام محله‌ی تنگک دوم بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود توزیع دو تن گوشت مرغ، توزیع یک تن گوشت قرمز، توزیع نوشت‌افزار به تعداد پنجاه دانش‌آموز، تأمین سه دستگاه تبلت و گوشی و هفتاد روز گندزدایی و ضدعفونی معابر را از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

حجت‌الاسلام خلف‌پور اضافه کرد: ایجاد کارگاه تولید ماسک، همکاری کسبه و اصناف در پویش به عشق امیرالمؤمنین در خدمت‌رسانی رایگان و یا تخفیفات ویژه، همکاری در پویش آزادسازی زندانیان غیرعمد، خدمت‌رسانی به بیماران و خانواده‌های کرونایی و پوشش و حمایت از کادر و پشتیبانی بیمارستان‌ها از دیگر اقداماتی هستند که در این ایام انجام شده‌اند.

وی ادامه داد: حمایت مالی و نقدی از خانواده‌های مستضعف با کمک خیرین و نهادهای انقلابی به ارزش یک میلیارد ریال، ساخت، مرمت و بازسازی سه خانه محروم، حمایت از بیماران صعب‌العلاج و سرطانی و حمایت از خانواده‌های دارای نوزاد با تهیه پوشاک و شیر خشک دیگر اقداماتی است که در حال انجام هستند.

مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی تنگک دوم بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود تهیه البسه مناسب فصل زمستان جهت فرزندان خانواده‌های نیازمند، نذر آب، توزیع رایگان نان قریب به پنجاه هزار قرص نان، تهیه جهیزیه، پویش دعای هفتم صحیفه سجادیه و ختم صلوات و همکاری با خانه بهداشت در امر اطلاع رسانی را از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام در سطح این محله عنوان کرد.

منبع: