فرمانده سپاه استان بوشهر:
هزار گروه جهادی بسیجی در استان بوشهر سازماندهی شد
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: بیش از هزار گروه جهادی بسیجی با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر سازماندهی شده است.
كدخبر: 60784
1399/09/05

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، سردار علی رزمجو ظهر چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از ۶۳۶ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج استان بوشهر اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیجی خدمات بزرگی را در استان بوشهر ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به سازماندهی هزار و ۳۲ گروه جهادی بسیجی در استان بوشهر با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی گسترده‌ای توسط این گروه‌ها در استان بوشهر اجرایی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۲۰۰ هزار و ۱۵ بسته معیشتی معادل حدود ۹۴ میلیارد تومان متشکل از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر نه تنها در استان بوشهر به انجام خدمت مشغول هستند بلکه در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان نیز در صحنه حاضر بوده و به مردم این استان‌ها خدمات زیادی را ارائه کردند.

سردار رزمجو با اشاره به تشکیل ۴۱۲ صندوق قرض الحسنه با منابع مالی ۲۱ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۳۶۳ هزار ریال، ادامه داد: گام‌های محرومیت‌زدایی سپاه در استان بوشهر با جدیت ادامه دارد.

هم‌زمان با سال روز تشکیل بسیج مستضعفین، ۶۳۶ پروژه محرومیت‌زدایی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

منبع: