برگزیدگان جشنواره جامعة‌القرآن جایزه ۲۰ میلیون تومانی دریافت کردند
بیست‌و دومین جشنواره قرآنی با هدف گرامیداشت شهید سلیمانی در مدارس قرآنی مؤسسه جامعة‌‌القرآن برگزار شد و به برگزیدگان نفری ۲۰ میلیون تومان هدیه شد.
كدخبر: 60777
1399/09/05

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، بیست‌و دومین جشنواره فرهنگی- قرآنی  مؤسسه جامعةالقرآن‌الکریم با شعار دفاع از حریم قرآن و ولایت‌ و با هدف گرامیداشت شهید سلیمانی در مدارس قرآنی این مؤسسه در دو مرحله مدرسه‌ای (حضوری) و کشوری (مجازی) برگزار شد.

دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه در رشته‌های مفاهیم، ترتیل، حفظ و فصیح‌خوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله اولِ این جشنواره، هفت نفر از هر رشته در هر پایه به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

حدود یک‌هزار و 699 ویدئوی منتخب از سوی مدارس به مرکز قم ارسال شده بود که آثار ارسالی توسط داوران مورد ارزیابی و در نهایت، داوری قرار گرفت و 72 نفر به‌عنوان منتخب معرفی شدند.  

جشنواره مرحله کشوری شعب خردسالان، شکوفه‌ها، نوجوانان و بزرگسالان (آقایان و بانوان) نیز در تاریخ 15 آذرماه آغاز و در 30 آذرماه به اتمام می‌رسد.

هم‌زمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) جوایز نقدی 200 میلیون ریالی به 72 نفر از برگزیدگان جشنواره فرهنگی قرآنی مدارس مؤسسه پرداخت شد.

منبع: