مدیر مدرسه علمیه خواهران جم:
بسیج اصلی‌ترین پل ارتباطی جامعه با نیروهای ولایی است
به مناسبت هفته بسیج، مدیریت، معاونین و جمعی از طلاب مدرسه حضرت معصومه(س) جم با حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان جم دیدار کرده و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند.
كدخبر: 60773
1399/09/05

به گزارش مبشرین، صبح روز چهارشنبه مدینه جعفری و جمعی از معاونین و طلاب مدرسه حضرت معصومه(س) جم با حضور در حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان جم، هفته بسیج را تبریک گفت و اظهار داشت: بسیج یک حرکت بی ریشه و سطحی و صرفاً آرزوی احساسات نیست. بسیج یک حرکت منطقی اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و به طریق اولی جامعه اسلامی است.

وی افزود: بسیج یک حرکت بی ریشه و سطحی و صرفاً از روی احساسات نیست. بسیج یک حرکت منطقی عمیق، اساسی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و به طریق اولی جامعه اسلامی است.

مدیر مدرسه حضرت معصومه(س) جم در ادامه از تلاش های بی وقفه خواهران بسیجی در شهرستان جم تشکر و قدردانی کرد و گفت: بسیج مهم‌ترین نهادی است که باید با همکاری آن برای پیشرفت انقلاب تلاش کنیم، چرا که اصلی ترین پل ارتباطی ما با نیروهایی است که بسیج، رهبری و نظام اسلامی را پذیرفته، آماده ایثار برای نظام هستند و شجاعت لازم را در دفاع از ارزش‌های انقلاب دارند.

وی در پایان ضمن درخواست معرفی نیروهای بسیجی جهت ثبت نام در مدرسه علمیه، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم همکاری مدرسه علمیه با بسیج  را بیش از پیش ارتقاء دهیم.


  •  
منبع: