مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم:
بسیج طلاب از ضروری‌ترین تشکل‌ها برای حفظ انقلاب است
مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) شهرستان اهرم، طی جلسه ای با حضور جمعی از طلاب فرمانده حوزه و پایگاه بسیج این شهرستان، گفت: بسیج طلاب، از ضروری‌ترین تشکل ها برای حفظ انقلاب است.
كدخبر: 60772
1399/09/05

به گزارش مبشرین، صبح امروز سلیمه بابایی نیا طی دیداری با طلاب بسیجی فرمانده حوزه و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان، ضمن بزرگداشت روز بسیج از آنان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: بسیج طلاب، از ضروری‌ترین تشکل ها برای حفظ انقلاب است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: یک فرد بسیجی، دارای روحیات و اخلاق خاصی است که ایمان، تقوا، ولایتمداری، جهاد در راه خدا، رشادت، جانفشانی و حضور به موقع در صحنه های مختلف اجتماعی، از مهم ترین خصایص و ویژگی های یک فرد بسیجی شمرده می شود.

مدیر مدرسه ریحانه النبی(س) اهرم عنوان کرد: اقدامات طلاب بسیجی در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و طلاب بسیجی علاوه بر جهاد علمی در دیگر عرصه های اجتماعی همچون جهاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره پیش گام بوده و در کنار دیگر آحاد جامعه حضوری پررنگ و چشمگیر داشته اند.

وی در ادامه افزود: طلاب پایگاه مقاومت مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم، علاوه بر فعالیت‌های علمی و جهادی در مدرسه، زمینه فعالیت های خود را به پایگاه های حوزه مقاومت گسترش داده و مسئولیت فرماندهی حوزه و پایگاه های مقاومت را عهده دار شدند.

بابائی نیا در پایان گفت: اینجانب هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان سلحشور و پیشرو در عرصه خدمات رسانی، به ویژه طلاب بسیجی فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت در شهر اهرم و توابع، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون را در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم( روحی فداک) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته) از خداوند متعال خواستارم.

منبع: