آغاز دوره تخصصی قرآنی «رسول اعظم(ص)» ویژه استادان دانشگاه های عراق
آستان مقدس امام حسین(ع) دوره تخصصی قرآنی «رسول اعظم(ص)» را برای استادان دانشگاه های عراق آغاز کرد.
كدخبر: 60741
1399/09/04

به گزارش مبشرین به نقل از dar-alquran،  دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) در چارچوب طرح قرآنی در دانشگاه ها و موسسه های عراق، دوره تخصصی قرآنی «رسول اعظم(ص) » را برای استادان دانشگاه آغاز کرد.

 

استاد «محمد عزیز ناصر» عضو کمیته ناظر بر این طرح قرآنی، گفت: 17 استاد از دانشگاه های بغداد، کربلا، کرکوک، واسط، میسان، ذی قار، بصره و بابل در این دوره تخصصی قرآنی شرکت کردند.

 

ناصر افزود: این دوره تخصصی به مدت پنج روز در دو جلسه صبح و عصر برای ارتقای سطح استادان در سالن دارالقرآن کریم در کربلای معلی آغاز شد.

 

وی ادامه داد: این دوره تخصصی شامل علوم قرآن، قواعد تجوید، وقف و ابتداء و فقه قرآنی است. تدریس این درس ها به ترتیب برعهده دکتر«سید مرتضی جمال الدین»، دکتر « رافع العامری»، «شیخ خیرالدین الهادی» و استاد« سید محمد موسوی» است.

 

عضو کمیته ناظر بر این طرح قرآنی گفت: دارالقرآن کریم در پایان این دوره تخصصی به استادان شرکت کننده گواهینامه هایی را اعطا خواهد کرد.

 

این دوره تخصصی باتوجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق برگزار می شود./شبستان

منبع: