مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان:
برکات شجره طیبه بسیج، حاصل دوراندیشی امام راحل است
مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان، با اشاره به برکات شجره طیبه بسیج، گفت: برکات شجره طیبه بسیج حاصل دوراندیشی امام خمینی(ره) در رابطه با باورهای دینی است.
كدخبر: 60731
1399/09/04

به گزارش مبشرین، خانم بگم کیان قائد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) گفت: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی افزود: برکات این شجره طیبه حاصل دوراندیشی امام خمینی(ره) از باورهای دینی است که فریاد رسای آزادی خواهان را به گوش تاریخ طنین انداز کرده است.

کیان قائد در ادامه اظهار کرد: تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ و تفکر بسیجی در همه عرصه ها است، چرا که اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در کشوری طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) فرهنگ بسیجی را فرهنگ معنویت، شجاعت، استقلال و آزادی برشمرد و گفت: تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است.

وی در پایان یادآور شد: خدا را سپاس می گوییم که رویش های بسیج همچنان پرثمر و پربرکت است، امید داریم که بتوانیم یاد و خاطره نام آوران روزهای سخت را زنده نگه داریم.

منبع: