بسیجیان برتر استان بوشهر در جشنواره ملی "مالک اشتر" تجلیل شدند
جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر سپاه استان گفت: در این جشنواره برترین‌‌ها در طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، پایگاه و حوزه‌های مقاومت، بسیج رسانه و گروه‌های جهادی معرفی و تجلیل شدند.
كدخبر: 60603
1399/09/01

به گزارش مبشرین، سرهنگ عبدالرضا دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تبریک هفته بسیج، جایگاه این نهاد را در بخش‌های مختلف مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بسیج با حضور فعال جهادی و انقلابی، خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کند که اکنون فرهنگ بسیجی در همه ادیان و مذاهب ترویج یافته است.

وی با قدردانی از زحمات و خدمات شبانه‌روزی بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با ویروس کرونا افزود: حضور بسیج در عرصه مقابله با کرونا و مجاهدت‌های خالصانه آنان در این عرصه قابل تحسین و تقدیر است.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به جشنواره مالک اشتر پرداخت و با اشاره به اینکه رسالت اصلی این جشنواره برگرفته از نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و پند‌های مدیریتی آن است افزود: همه مسئولان و فرماندهان در مجموعه سپاه باید این پند‌های مدیریتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سرهنگ دشتی، هدف برگزاری جشنواره مالک اشتر را  تعیین رده‌های برتر و موفق در سطح سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: جشنواره مالک اشتر به رشد بیش از پیش رده‌های سپاه و بسیج برای  تحقق ماموریت‌ها و برنامه‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به برترین‌های جشنواره مالک اشتر سپاه استان بوشهر گفت: در این جشنواره برترین‌‌ها در بخش‌های طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، پایگاه و حوزه مقاومت، بسیج رسانه و گروه جهادی معرفی شدند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در پایگاه و حوزه مقاومت برتر، مریم دریانورد، محمد عباس‌نژاد، حسین احمدپور و نصرت خوزم برتر و تجلیل شدند.

سرهنگ دشتی با اشاره به برتری بسیج رسانه استان بوشهر در سطح کشور خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان بوشهر با مسئولیت عبدالله نجفی در جشنواره مالک اشتر بالاترین نمرات را کسب کرد و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی، از برتری یوسف قاسمی در اجرای طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین خبر داد و تصریح کرد: در گروه‌های جهادی صدیقه عباسی و  علی جمشیدی برتر شدند.

 

منبع: