فعالیت جهادی بسیجیان در تولید ماسک و دستکش
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) شهر بوشهر گفت: بسیجیان این پایگاه روزانه بیش از دو هزار دستکش و همچنین ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌کنند.
كدخبر: 60594
1399/09/01

به گزارش مبشرین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، امیرحسین احمدپور بیان کرد: پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) شهر بوشهر جزء اولین پایگاه‌های مقاومت استان بوشهر است که پایه گذار آن سردار شهید حاج قاسم هندی‌زاده است.

وی افزود: این پایگاه مقاومت در دوران دفاع مقدس ۲۶ شهید، ۶۵ جانباز و ۴ آزاده تقدیم نظام مقدس جموری اسلامی کرده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) شهر بوشهر با بیان اینکه اعضا بسیج این پایگاه در تمام عرصه‌ها فعال هستند اضافه کرد: در سال ۹۲ و ۹۴ جایگاه برتر استان را کسب کردیم و در جشنواره مالک اشتر سال ۹۸ نیز حائز رتبه برتر شهرستان و استان در بین پایگاه‌های مقاومت شدیم.

وی عنوان کرد: حال حاضر افزون بر هزار و ۲۰۰ عضو داریم که کوچک‌ترین آن ۹ سال و مسن‌ترین آن ۹۰ سال سن دارد.

احمدپور با اشاره به اینکه هر فرد علاقه‌مند به فعالیت می‌تواند عضو این پایگاه شود یادآور شد: اعضا بسیج در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی و عملیاتی فعالیت دارند.

وی گفت: با شیوع کرونا از آنجا که نیاز به ماسک و دستکش احساس می‌شد بانوان در تولید ماسک فعالیت خود را شروع کردند و بسیجیان بخش علمی- پژوهشی این پایگاه نیز موفق به ساخت دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) ادامه داد: اعضا بسیج در دو شیفت کاری روزانه بیش از دو هزار دستکش تولید و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

منبع: