۳۳۰میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان بوشهر افتتاح می‌شود
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از افتتاح ۶۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال توسط سپاه استان بوشهر اجرا شده که در هفته بسیج افتتاح می‌شود.
كدخبر: 60589
1399/08/30

به گزارش مبشرین، سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با گرامیداشت هفته بسیج از آغاز برنامه‌های این هفته از 30 آبان خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید و جلوگیری از پیشگیری انتشار کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه در  هفته گرامیداشت بسیج 1550 برنامه تدوین شده است تصریح کرد: در این هفته ضمن افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به افتتاح 600 پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته بسیج خاطر نشان کر: این پروژه‌ها با اعتبار 330 میلیارد ریال توسط سپاه استان بوشهر در نقاط مختلف روستایی و شهری اجرا شده که در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

سردار رزمجو توزیع بسته‌های معیشتی غذایی و کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و بیان کرد: در این هفته 14 هزار بسته مواد غذایی هر کدام به ارزش 500 هزار تومان بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی، ارزش توزیع بسته‌های معیشتی را 70 میلیارد ریال دانست و خاطر نشان کرد: بیشتر این مواد غذایی در نقاط محروم و دورافتاده بین جامعه هدف توسط بسیجیان حوزه‌ها، پایگاه‌ها و نواحی مقاومت توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: تاکنون افزون بر 200 هزار بسته معیشتی، 32 هزار و 300 بسته لوازم‌التحریر و 2 میلیون و 838 هزار بسته مواد بهداشتی و ضدعفونی بین جامعه هدف توسط سپاه استان بوشهر توزیع شده است.

سردار رزمجو توزیع 144 فقره جهیزیه و 940 عدد کارت هدیه را از دیگر خدمات ارائه شده به نیازمندان دانست و بیان کرد: در مجموع 861.6 میلیارد ریال توسط سپاه استان بوشهر به جامعه هدف، خدمات رسانی شده است.

 

منبع: