به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت:
معرفی اجمالی کتابخانه مدرسه علمیه خواهران برازجان
معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان گفت: کتابخانه مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان بالاترین آمار ثبت کتاب در سیستم فراکاوش را از بین مدارس استان بوشهر به خود اختصاص داده است.
كدخبر: 60585
1399/09/01

به گزارش مبشرین، اکرم خزاعی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، طی گفتگویی با خبرگزاری حوزه از بوشهر گفت: در هر مدرسه علمیه وجود یک کتابخانه و کتابدار با تجربه می تواند دری از علم و خلاقیت را در ذهن طلاب باز کند.

وی در این راستا افزود: کتابخانه مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان با قدمت ۱۶ ساله دارای بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف مانند تفسیری، روایی، کلامی، تاریخی، اخلاقی، تربیتی و روان شناسی، کتب مرجع و اهل بیت مورد استفاده طلاب و بانوان قرار گرفته است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان اظهارکرد: تاکنون به همت کتابدار مدرسه ۳۶۵ هزار عنوان کتاب از کتاب های این کتابخانه ثبت نرم افزار فراکاوش شده که برابر ۱۰ هزار و ۴۰۰ جلد کتاب به صورت ثبت دفتری می باشد و بیش از ۷ سال است که بالاترین آمار ثبت کتاب را به لحاظ سیستمی در بین مدارس علمیه استان بوشهر به خود اختصاص داده است.

وی گفت: کتابخانه این مدرسه علمیه مجهز به سالن مطالعه با ظرفیت ۴۰ نفر مکانی سالم و آرام جهت مطالعه و تحقیق دانش پژوهان مورد استفاده قرار می گیرد.

خزاعی با بیان اینکه کتابخانه مدرسه به نوبه خود در سطح استان بی نظیر است، گفت: رایانه‌های کتابخانه مجهز به اینترنت و نرم افزارهای جامع تفسیری و علوم قرانی می باشد.

معاون پژوهش مدرسه حضرت رقیه (س) برازجان در ادامه به مزیت دیگر این کتابخانه اشاره کرد و گفت: یک نسخه صحافی شده از تحقیقات پایانی و نرم افزار مقالات پایانی طلاب دانش آموخته وجود دارد که مورد استفاده دانشجویان و طلاب قرار می گیرد.

منبع: