تجلیل از کادر درمانی بیمارستان گناوه
کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان گناوه، در آیینی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان تجلیل شدند.
كدخبر: 60579
1399/09/01

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه روز جمعه در آیینی باحضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان تجلیل شدند.

در این آیین که در محوطه فضای سبز بیمارستان برگزار شداینه خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تعدادی از کادر درمانی به نمایندگی از ۲۲۰ نفر از کارکنان این بیمارستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

امام جمعه گناوه در این آیین گفت: آنچه امروز به آن نیاز داریم و مردم باید بسیار به آن اهمیت دهند و به عنوان قدردانی واقعی از مجاهدت‌های کادر درمان به شمار می‌رود، تنها  رعایت کردن مسائل بهداشتی است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: با  افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، فعالیت کادر درمان زیادتر  می شود که مشکلاتی برای آنان از جمله خستگی به همراه دارد.

وی اظهار کرد: تنها راه ریشه کنی بیماری کرونا و کمک به کادر درمان، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که بارها در این زمینه تاکید شده‌است.

فرماندار گناوه هم گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، جامعه بیش از پیش متوجه فداکاری‌های کادر درمان و جامعه پزشکی شده‌است.

غلامرضا مهرجو افزود:  اگر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما عزیزان نبود چه بسا خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز ناظر آن هستیم، گسترش می‌یافت.

دکتر محمدعلی دریانورد، رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: مردم مهربان و نجیب این شهرستان از ابتدای شروع بیماری کرونا در کنار کادر درمان بوده‌اند و آنچه این شرایط را برای همکاران در این شرایط هموار کرده مایه دلگرمی است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و تاکنون ۹۷ نفر بر اثر مبتلاشدن به این بیماری فوت کرده‌اند.

 

منبع: