برگزاری مسابقات سراسری قرآن مانوری برای اجرای آنلاین مسابقات بین‌المللی قرآن
بررسی برگزاری مسابقات سراسری قرآن‌ به‌صورت آنلاین و استودیویی گمانه‌زنی‌ها برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن به‌صورت آنلاین را بیشتر می‌کند.
كدخبر: 60261
1399/08/18

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در حالی این روزها به‌صورت آنلاین و استودیویی در حال برگزاری است که پیش از این به‌خاطر شرایط کرونایی کشور، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عدم برگزاری آن به گوش می‌رسید اما در نهایت به رغم همه حرف و حدیث‌ها، مسئولان ستاد عالی مسابقات قرآن‌کریم تصمیم به پریایی مسابقات آنهم با شیوه‌های اجرای استودیویی و آنلاین گرفتند.

با این وجود به نظر می‌رسد که سازمان اوقاف با برگزاری آنلاین مسابقات سراسری قرآن به‌دنبال محک‌زدن ظرفیت و پتانسیل خود در برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن به‌صورت آنلاین است.

به هر حال برگزاری آنلاین مسابقات در بخش بانوان و ضبط تلویزونی مسابقات در بخش برادران این فرصت را بوجود می‌آورد تا متسابقین با سبک و مدل جدیدی از مسابقات آشنا شوند؛ ضمن اینکه با شرایطی که این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، بهترین فرصت برای همراه‌کردن مخاطبان با فرهنگ قرآن، استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های مجازی و البته رسانه ملی است.

مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف درباره برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در سال جاری گفته بود: این مسابقات اواخر امسال و به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود که جزئیاتش را در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهیم کرد.

حالا اینگونه به نظر می‌رسد که سازمان اوقاف با بررسی روند اجرای مسابقات آنلاین و استودیویی مسابقات سراسری قرآن می‌تواند افق بالاتری را برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن ترسیم کند و اجرای باشکوه‌تری را مدنظر قرار دهد.

منبع: