امام جمعه اهل سنت گناوه: توهین به پیامبر(ص) حرارت ایمان مسلمانان را تشدید کرد
امام جمعه اهل سنت گناوه گفت: توهین و جسارت رئیس جمهوری کشور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان حضرت محمد(ص) باعث تشدید حرارت ایمان مسلمانان جهان نسبت به ساحت مقدس آن حضرت شده است.
كدخبر: 60029
1399/08/10

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، شیخ محمد فاروقی در آیین ویژه جشن هفته وحدت به صورت مجازی در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) این شهرستان افزود: با عمل ناشایست رئیس جمهوری فرانسه  همه مسلمانان از اقصی نقاط جهان اعم از شیعه و سنی و مذاهب با هم  متحد و یکپارچه شدند.

وی اظهارداشت: عکس‌العمل جهانی مسلمانان نسبت به  جسارت‌ها و توهین‌های رئیس جمهوری فرانسه  نشان داد که مسلمانان زنده‌اند و نوری که پیامبر گرامی اسلام (ص) روشن کرده است هرگز خاموش نخواهد شد.

امام جمعه اهل سنت گناوه گفت: اقدام ناشایست  فرانسه  باعث شد تا نژادپرستی در این کشور  بر همه آشکار شود و رئیس جمهوری آن  نشان داد آن کشور  نه تنها مهد دموکراسی نیست بلکه مهد نژادپرستی است.

وی ادامه داد:رئیس جمهوری فرانسه از اینکه چند نفر بابت رفتارش وی را به تمسخر گرفته‌اند ناراحت شده و آن را توهین به خود می‌داند اما از مسلمانان می‌خواهد که به بهانه آزادی بیان و قلم، توهین به پیامبر رحمت (ص) و حبیب قلب‌های ما ناراحت نباشیم و دفاع نکنیم.

وی گفت: رئیس جمهوری فرانسه باید بداند ما فریادهایمان را بر سرشان خواهیم زد و از پیامبر محبوب خود دفاع می‌کنیم و  فتنه‌های آنها ما را از هم جدا نخواهد کرد.

شیخ فاروقی افزود: رفتار این افراد اگر چه ناراحت کننده و باعث خشم مسلمانان شده  اما همه اینها منبع خیر شده است

امام جمعه اهل سنت گناوه با تبریک سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) و هفته وحدت اظهارداشت: با نگاهی به قرآن کریم ، آیات متعدد در ارتباط با پیامبر اسلام (ص) از سوی خداوند نازل شده است.

مدیحه سرایی و قرائت آیاتی از قرآن مجید از دیگر بخش‌های این آئین معنوی بود.

ویژه برنامه جشن وحدت به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت به همت اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، شورای هیات‌های مذهبی و امنای  امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه هر شب  به صورت مستقیم از فضای مجازی پخش می‌شود.

منبع: