برنامه های ۱۳ آبان کانون پرورش فکری کودکان بوشهر مجازی برگزار می شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اعلام کرد: برنامه های ۱۳ آبان کانون پرورش فکری کودکان به صورت مجازی برگزار می شود.
كدخبر: 60016
1399/08/10

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، سمیه رسولی امروز در نشستی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به مناسبت ۱۳ آبان، گفت: کانون پرورش فکری کودکان با هدف پاسداشت ارزش های انقلابی و توجه دادن کودکان و نوجوانان به وقایع انقلاب و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: برگزاری کارگاه های ادبی با موضوع اگر آن روز بودم، معرفی کتاب های نیمکت های پاییزی و فرهنگنامه انقلاب فارسی، نمایشگاه نقاشی با موضوع وقایع ۱۳ آبان و معرفی وقایع ۱۳ آبان به شیوه قصه گویی از جمله برنامه ای این کانون است.

رسولی افزود: تهیه کلیپ و معرفی شخصیت شهدای نوجوان، وبینار بحث آزاد با موضوع نوجوان، نشاط  و اندیشه های نو از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است که در طول هفته برگزار می شوگردد.

وی افزود: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که باید به روش های جذاب و هنری به کودکان و نوجوانان منتقل و تبیین شود.

منبع: