دیدار فرمانده انتظامی بوشهر با پلیس ایثارگر دشتستان+عکس
فرمانده انتظامی استان با حضور در منزل ستوان صالحی مامور ایثارگر پلیس دشتستان با وی و خانواده اش دیدار کرد.
كدخبر: 59934
1399/08/07

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر به همراه سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان مهمان پلیس ایثارگر "مجتبی صالحی" و خانواده‌اش بودند.

سردار واعظی در این دیدار خطاب به ستوان صالحی اظهار داشت: شما به معنای واقعی کلمه نماد ایثار هستید و این منزل مرکز ایثار و فداکاری است؛  جهاد و از خودگذشتگی در راه خانواده، کمتر از مجاهدت در راه خدا نیست.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: فردی همچون ستوان صالحی که با وجود ایثار و از خودگذشتگی برای خانواده، با جان دل در راستای تامین امنیت هموطنان خود تلاش می‌کند می‌تواند الگوی خوبی برای همه ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: وجود چنین افرادی باعث می‌شود روح معنویت در بدنه نیروی انتظامی تقویت و گسترش یابد. 

 

این گزارش حاکیست، ستوان صالحی دارای پدر و مادر از کارافتاده، برادر و خواهری معلول(فلج کامل) بوده که به صورت شبانه روزی، نیاز به مراقبت دارند.

این مامور ایثارگر و فداکار پلیس بدون کوچکترین وقفه با جان دل به مدت 22 سال در لباس مقدس نیروی انتظامی خدمت می کند و به تنهایی مراقبت از 4 نفر از اعضای خانواده خود را برعهده دارد.

ستوان مجتبی صالحی دارای 3 فرزند دختر است که، یکی از فرزندان خردسال، یکی از آنها حافظ 4 جزء قرآن کریم و  فرزند سوم دانش آموز ممتاز است.

منبع: