رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:
برگزاری یوم الله ۱۳ آبان در بوشهر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری تجمع یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، در سـراســر استان خبر داد.
كدخبر: 59923
1399/08/07

به گزارشمبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام یوسف جمالی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه های هفته وحدت و مبارزه به استکبار جهانی گفت: وحدت در جامعه اسلامی باید محور همه برنامه ها قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: مراسم سراسری تجمع یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط  و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در شهر بوشهر روز ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در ساحل نیلگون خلیج فارس، میدان شهید رئیسعلی دلواری با سخنرانی دکتر ابرهیم رضایی، نماینده مردم  دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و با حضور همه اقشار و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در محکومیت عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس و خیانت به آرمان قدس شریف، رنجیره انسانی روز ۱۳ آبان ماه ساعت ۹ صبح همزمان با مراسم ۱۳ آبان کنار ساحل بوشهر برگزار می گردد.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اجرای بیش از ۵۰ برنامه شاخص از ۷ تا ۱۳ آبان ماه در استان بوشهر گفت: زنگ استکبارستیزی، غبارروبی گلزار شهدا، نورافشانی و کاروان های سرود خیابانی، نشست اساتید و فرهیختگان اهل سنت مسابقه طراحی پوستر و نقاشی، کارگاه ها و ورکشاپ های مجازی از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر سراسر شجاعت و ولایتمداری و استکبارستیزی است گفت: جلسه وبینار با موضوع استکبارستیزی ۱۲ آبان ماه ساعت ۲۱ در منزل و موزه فعلی شهید رئیسعلی دلواری برگزار می شود.

منبع: