کانون خادمیاری خبر و رسانه استان بوشهر رتبه نخست کشور را کسب کرد
کانون خادمیاری رسانه استان بوشهر در ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه خادمان رسانه ای آستان قدس رضوی در زمینه جذب، سازماندهی، تولید محتوا، عکس، فیلم، مستند سازی، انتشار و ارتباط با حرم مطهر رتبه نخست کشوری را بین 31 استان کسب کرد.
كدخبر: 59811
1399/08/04

به گزارش مبشرین، غلامرضا محمدی، مسئول دبیرخانه خادمان و خادمیاران رسانه ای امام رضا علیه السلام گفت: طرح خادمیار رسانه و فضای مجازی را در سراسر کشور به عنوان کانون خادمیاری تشکیل داده ایم که هدف آن پوشش اقدامات خادمانه خادمیاران امام رضا علیه السلام و کانون های خدمت رضوی در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه، خادمیاران رسانه و فضای مجازی خدماتی که آستان قدس رضوی و کانون های خدمت رضوی به مردم و اقشار مستضعف جامعه می دهند را پوشش رسانه ای می دهند افزود: کانون خادمیاران خبر و رسانه استان بوشهر طی ارزیابی های صورت گرفته در حوزه های خبر، عکس خبری، فیلم خبری، مستندسازی ، فضای مجازی، جذب و سازماندهی خادمیاران، تعامل با دبیرخانه استان بوشهر توانست رتبه برتر را نسبت به سایر استان ها کسب نماید.

کانون های خبر و رسانه پیشتاز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی

مسئول کانون خبر، رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی استان بوشهر گفت: کانون های خبر، رسانه و فضای مجازی پیشتاز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مجموعه دبیرخانه کانون های خدمت رضوی هستند لذا باید با هماهنگی و تلاش بیشتری در حوزه معرفی و ترویج فعالیت های آستان قدس رضوی و کانون های خدمت رضوی صورت گیرد.

علی احمدی عنوان کرد: با توجه به شناسایی نیروهای مستعد و متخصص در هر شهر با هماهنگی رابط آستان قدس رضوی شهرستان، یک نفر از خادمیاران را به عنوان رابط رسانه انتخاب کردیم که وظیفه پوشش خبری و رسانه ای برنامه های شهرستان را بر عهده دارد.

وی در مورد نحوه کسب این افتخار تصریح کرد: با جذب و سازماندهی خادمیاران و شناسایی افراد متخصص و مجرب، دبیران استانی برای حوزه های خبر و خبرنگاری، عکس و فیلم، فضای مجازی، صداو سیما و حوزه نیروی انسانی مشخص شده و تقسیم کار گردید.

مسئول کانون خبر، رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی استان بوشهر بیان کرد: برای دبیران استانی هر حوزه، رابطان رسانه هر شهرستان و سایر خادمیاران برای حوزه های خبر، عکس خبری، فیلم خبری، مستندسازی، فضای مجازی، جذب و سازماندهی خادمیاران، تعامل با دبیرخانه مشهد برنامه ریزی دقیق و منظم صورت گرفت.

احمدی در پایان از مسئول دبیرخانه خادمان رسانه ای مشهد، مدیر خبر رسانه آستان قدس رضوی، دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر، معاون فرهنگی و امور خادمیاری دبیرخانه استان بوشهر، رابطان آستان شهرستان ها، مدیران کانون های خدمت رضوی و تمامی خادمان و خادمیاران حوزه های خبر، رسانه و فضای مجازی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: