نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: مردم از اوضاع افسار گسیخته گرانی‌ها و عدم نظارت در این عرصه گله دارند
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به مسائل و نکات مهم روز پرداخته است.
كدخبر: 59785
1399/08/03

به گزارش مبشرین، پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر – ۲ آبان ١٣٩٩ :

بسم الله الرّحمن الرّحیم
الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین
یکی از آموزه های مهم ادیان الهی به ویژه دین اسلام (صداقت) است. صداقت یعنی راستی و درستی و یکرنگی و زندگی بدون خودپرستی و سودجویی. خداوند در قرآن کریم می فرماید:
(یَوْمُ یَنْفَعُ الصَّادِقِینَ صِدْقُهُمْ)
«روزی که صدق اهل راستی به آنان نفع می رساند.»

در این جمعه آغازین ماه ربیع الاول چند نکته به محضر مبارک مردم عزیز و گرانقدر عرضه می دارم:
1. سالروز شهادت امام حسن عسکری روز چهارم آبان مطابق با هشتم ربیع الاول به همگان به ویژه ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) تسلیت عرض نموده و همچنین روز نهم ربیع که آغاز امامت و ولایت آن حجت عرشی خداست تبریک و تهنیت می گویم و امید دارم همه ما رهرو صادق و پرتلاش برای آن حضرت موعود باشیم.

2. آغاز هفته وحدت و میلاد گوهربار حضرت پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. وحدت بین تمامی مسلمانان یک اندیشه راهبردی و نماد بصیرت و هوشمندی و عمل به قرآن و سنت پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می باشد و دشمنان با تمام وجود در پی ایجاد تفرقه و اضمحلال جهان اسلام هستند.

3. صمیمانه از بنیاد مستضعفان و ریاست محترم آن بنیاد ارجمند به جهت عنایات و حمایت‌های بی دریغ از مردم آسیب دیده آتش سوزی بازارچه شهر دار المؤمنین دیلم تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم دیگر نهادهایی که مسئولیت مستقیم در امور حمایتی دارند به وظیفه خود در قبال این مردم عزیز عمل نمایند همچنین از استاندار محترم، امام جمعه محترم و سپاه و بسیج، فرماندار، شورای محترم شهر، شهردار و مسئولان گرانقدر محلی تقدیر و تشکر می نمایم.

4. هشتم آبان ماه روز نوجوان همچنین روز سیزدهم آبان ماه روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی را به همه نسل جوان و نوجوان تبریک عرض می کنم و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جوان و نوجوان و دانش آموز را گرامی می داریم. از تمامی مسئولان می‌خواهم توجه ویژه به جوانان و نوجوانان در تمامی عرصه های تربیتی، آموزشی و تفریحات سالم و ورزشی و خدمات عمومی، امید آفرینی و آینده‌پژوهی داشته باشند.

5. از مسئولان محترم توزیع منابع انرژی به ویژه نفت سفید تقاضا دارم هرچه سریع‌تر در عرصه توزیع سریع و قابل دسترس در تمام نقاط استان برنامه ریزی و به طور جهادی عمل نمایند تا در فصل سرما در این شرایط کرونایی مردم عزیز دچار مشکل نشوند.

6. مجددا از مسئولان محترم اجرایی و نظارتی استان تقاضا می نمایم در کنترل گرانی قیمت ها به ویژه درباره کالاهای اساسی تدابیر کارآمد تر و نظارتی مؤثر و مناسب داشته باشند. بی تردید همه مردم از اوضاع افسار گسیخته گرانی ها و عدم تدبیر و نظارت در این عرصه گله بسیار دارند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از کادر پزشکی و درمان در امر مقابله با بیماری ویروس کرونا، لازم است مسئولان محترم در تجهیز امکانات بیمارستانی و توسعه آن و توجه ویژه به امور کادر پزشکی و درمان مدیریت بهداشت اجتماعی مبارزه با این بیماری تدبیر و مدیریتی کارآمد داشته و اعمال نمایند و از همه مردم عزیز می خواهم که به توصیه های بهداشتی و درمانی توجه داشته و کاملا مراعات نمایند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

منبع: