امام جمعه گناوه:
خیرین گناوه ۱۷ گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند
امام جمعه گناوه گفت: ۱۷ گوشی هوشمند به مبلغ یک میلیارد ریال از سوی خیرین گناوه به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
كدخبر: 59781
1399/08/03

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم مؤمن و نیکوکاران این شهرستان همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان زبانزد خاص و عام و پیشگام هستند و امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی همشهریان نیازمند را در دوران شیوع کرونا و تنگناهای اقتصادی فراموش نکردند.

رئیس مجمع خیرین شهرستان گناوه با تقدیر از کمک‌های اقشار مختلف مردم این شهرستان به نیازمندان افزود: از بدو شیوع کرونا اقشار مختلف مردم مؤمن و خیران شهرستان گناوه در همه زمینه‌ها در اهدا کمک‌های مختلف از اقلام بهداشتی تا بسته‌های معیشتی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا فروگذار نکرده‌اند که زبان قاصر از تشکر و قدردانی از این همه از خودگذشتگی است.

امام جمعه گناوه افزود: با شروع سال تحصیلی امسال و برگزاری کلاس‌های آموزشی از طریق فضای مجازی بسیاری از خانواده‌های مستمند توانایی تهیه امکانات گوشی یا تبلت را ندارند و دانش آموزان در آموزش مجازی دچار مشکلاتی هستند.

وی گفت: مردم و خیرین شهرستان علاوه بر کمک در زمینه‌های بهداشتی و معیشتی در این زمینه نیز پای کار آمدند و در تهیه این اقلام برای استفاده دانش آموزان از آموزش‌های فضای مجازی نیز اقدامات و کمک‌هایی را انجام دادند.

رئیس مجمع خیرین شهرستان گناوه اضافه کرد: در همین راستا و با همکاری خیرین و مردم مؤمن شهرستان تعداد ۱۷ گوشی هوشمند به مبلغ یک میلیارد ریال برای کمک به دانش آموزانی که توانایی خرید این اقلام را ندارند اهدا کردند که توسط دفتر امام جمعه خریداری شد.

وی گفت: با شناسایی دانش آموزان نیازمند که از طریق آموزش و پرورش، بهزیستی و روش‌های دیگر انجام شد این اقلام در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

منبع: