تاکید امام جمعه بوشهر بر ‌حمایت از نخلداران / شهرک ‌صنعتی خرما ‌هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود
امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از نخل داران، استان بوشهر گفت: در این راستا شهرک بزرگ صنعتی خرما استان که موافقت اصولی آن شده هر چه سریعتر راه‌اندازی شود.
كدخبر: 58609
1399/07/26

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع عزاداران بوشهری با تسلیت رحلت جانکاه رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا(ع) اظهار داشت:سیره رفتاری آن خاتم پیامبران سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی همه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با دانش آموختگان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اظهار داشت: مسئولان ذی‌ربط باید آن مطالب راهبردی و ارزشمند را سرلوحه کار خویش قرار داده و با جدیت به آن عمل کنند.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه قدرت دفاعی، استحکام ثبات اقتصادی و  حل مشکلات معیشتی و اقتصادی  لازمه حفظ اقتدار و هویت ملی است افزود:حل مشکلات معیشتی و اقتصادی با تلاش شبانه روزی مسئولان و مدیریت قویع جامع و خستگی ناپذیر و تمرکز بر تولید داخلی قابل حل است.

صفایی بوشهری،با تاکید بر ریشه کنی فقر در جامعه خاطر نشان کرد: بر همگان به ویژه مسئولان لازم است در عرصه ریشه کنی فقر تلاشی کار آمد داشته باشند تا نیاز ضروری نیازمندان برطرف شده و عدالت اجتماعی تحقق پذیرد و شاهد آثار شوم فقر در زندگی آنان نباشیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هم اینک شرایط معیشتی بسیاری از مردم، نیازمند مساعدت‌های جدی است تاکید کرد: در مسئله نیاز دانش‌آموزان به تجهیزات ارتباط مخابراتی  در دروس مجازی لازم است مسئولان به ویژه نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام (ره) و خیران تدابیر و اقدامات لازم و سریع به عمل آورند.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های نخلستان‌ها به عنوان ظرفیت مهم در عرصه کشاورزی افزود: تبدیل سیستم سنتی کاشت به سیستم نوین آبیاری، برداشت و نگهداری صحیح و علمی،  توسعه گسترده صنایع تبدیلی و فرآوری‌های نوین و بسته‌بندی مناسب در عرصه تولید خرما باید در دستور کار قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از نخلداران استان بوشهر گفت: در این راستا شهرک بزرگ صنعتی خرما استان که موافقت اصولی آن شده هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

 

منبع: