۸ میلیارد تومان به مددجویان استان بوشهر کمک شد/ توزیع ۳۰۰۰ تبلت تا یک ماه آینده
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به کمک ۸ میلیارد تومانی به نیازمندان و مددجویان استان در ماه‌های محرم و صفر گفت: بیش از ۲۳ هزار و ۸۱۵ بسته مواد غذایی به ارزش ۴.۳ میلیارد تومان در این مدت توزیع شد.
كدخبر: 58608
1399/07/26

به گزارش مبشرین، احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و قدردانی از مشارکت مردم خیر و دستگاه‌ها و نهادهای استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان اظهار داشت: به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) غذای گرم بین نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شد.

وی، با بیان اینکه توزیع غذایی گرم در قالب اطعام حسینی از ماه محرم آغاز  شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد گفت: در این ایام 195 هزار و 218 پرس غذا بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: در اطعام نیازمندان در این 2 ماه 3.6 میلیارد تومان در قالب توزیع غذای گرم با مشارکت خیران  و نیکوکاران  استان بوشهر هزینه شد.

لطفی، از توزیع بسته‌های معیشتی غذایی بین نیازمندان خبر داد و خاطر نشان کرد: در ماه‌های محرم و صفر بیش از 23 هزار و 815 بسته مواد غذایی به ارزش 4.3 میلیارد تومان در شهرها و روستاهای استان بوشهر بین قشر نیازمند و مددجو توزیع شد.

وی، افزود: در مجموع در توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و مددجویان استان بوشهر افزون بر 8 میلیارد تومان پرداخت شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر توزیع6700 بسته لوازم تحصیلی میان دانش آموز مددجوی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: این بسته‌های تحصیلی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و میان دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

لطفی، از تامین تبلت و تلفن همراه ویژه دانش آموزان نیازمند استان بوشهر برای استفاده آموزشی تحصیلی از فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: با کمک مردم خیر استان بوشهر و شورای راهبردی پتروشیمی‌های این استان 3 هزار تبلت تا یک ماه آینده میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر توزیع می‌شود.

 

منبع: