رئیس هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش؛
عقیدتی سیاسی ارتش در خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی
ریاست هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان بوشهر گفت: امروزیکی از ماموریت‌های مهم سازمان عقیدتی سیاسی مقابله با تهدیدات فرهنگی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
كدخبر: 58594
1399/07/25
به گزارش مبشرین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حجت الاسلام فرجی به مناسبت بیست و چهارم مهرماه سالروز تا سیس سازمان عقیدتی سیاسی با تدبیر بنیانگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: ماموریت فعلی عقیدتی سیاسی با اوایل انقلاب که ارتش در حال تغییر هویت بود تفاوت کرده، و امروز ساختار ارتش کاملا از نسل انقلاب است و ماموریت نهاد عقیدتی سیاسی از پشتیبانی به خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی تغییر کرده و با توجه به تاکتیک‌های جدید، اقدامات فرهنگی پیشرفته و متقابل را می‌طلبد.

وی مقابله با تهدیدات جنگ نرم، تهدیدات فرهنگی وشناسایی توطئه‌های دشمنان را از رسالت‌های عقیدتی سیاسی دانست و افزود: با تدابیر و دانشی که در سازمان عقیدتی سیاسی وجود دارد راه‌های مقابله با تهدیدات شناسایی و عملیاتی می‌شود.

حجت الاسلام فرجی همچنین در مورد یکپارچگی فعالیت‌های فرهنگی ارتش گفت: یکی از منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامیست که در همین خصوص برنامه‌ای تحت عنوان مصباح تدوین شده است.

ریاست هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا اضافه کرد: کسانی که لباس مقدس ارتش را به عنوان لباس خدمت به تن دارند، افتخارشان خدمت به مردم و ولایت رهبری است.

حجت الاسلام فرجی در ادامه اقدامات انجام شده توسط ارتش را در جریان مبارزه با بیماری کرونا موثر دانست و گفت: کسانی که در این عرصه جهادی فعالیت می‌کنند، عملکردشان منبعث از اعتقادات دینی است.

ارتش در بحث مبارزه با کرونا در خدمت مردم است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان بوشهر می‌گوید: ارتش به فرمان مقام معظم رهبری همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده، و از روز‌های ابتدایی همه گیری بیماری کرونا با تمام امکانات وارد میدان مقابله شد.

امیر سرتیپ علی اکبر طالب زاده از ابتدا قرارگاه زیستی تشکیل شد و از ظرفیت‌هایی که داشتیم برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی استفاده و در اختیار ساکنان پایگاه هوایی شهید یاسینی قرار دادیم.

وی در مورد ظرفیت بیمارستان امیر المومنین پایگاه هوایی نیز گفت: بخشی را به عنوان بخش ایزوله در بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی مهیا کرده ایم که با بخش‌های دیگر بیمارستان ارتباطی نداشته و ورود و خروج بیماران مجزا باشد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان بوشهر با بیان اینکه در زمانی که سایر بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌کردند، بیمارستان ارتش هم در خدمت بیماران کرونایی بود و هم به سایر بیماران خدمات درمانی و تخصص‌ها دیگر می‌داد.

امیر سرتیپ طالب زاده افزود: با توجه به موج سوم بیماری، آمادگی پذیرش بیماران کرونایی را در صورت نداشتن ظرفیت بیمارستان‌های دیگر داریم و یک نقاهتگاه ۲۵۰ تخت خوابی را هم تجهیز کرده ایم تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

این نقاهتگاه تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا بر پا خواهد بود.
منبع: