آغاز به کار رادیو وحدت همزمان با حلول ماه ربیع الاول
رادیو وحدت همزمان با حلول ماه ربیع الاول به مدیریت مهدی مسعودی ندوشن آغاز به کار می کند.
كدخبر: 58576
1399/07/25

به گزارش مبشرین؛ رادیو وحدت همزمان با حلول ماه ربیع الاول از ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۹ از طریق زیرساخت و فرستنده رادیوی مناسبتی آغاز بکار می کند. این شبکه رادیویی آخرین هدیه دکتر حمید شاه آبادی معاون سابق صدای رسانه ملی به شنوندگان است .

وحدت و همدلی امت اسلامی در دنیای پرتلاطم کنونی که آکنده از تحولات سریع و شگرف شده ، به اولویت اول جهان اسلام تبدیل شده است، به موازات آن تلاش استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان در دهه های اخیر رشد و سرعت بیشتری پیدا کرده است؛ بنابراین ترویج نگاه نخبگان و خیرخواهانه جهان اسلام در این زمینه در بین آحاد مردم برای پایداری در برابر فتنه ها و تفرقه افکنی ها امری ضروری است پس در این شبکه رادیویی ماموریت هایی در نظر گرفته شده که  بهره مندی از منابع تولیدی انبوه سازمان در زمینه وحدت  و نیز سایر تولیدات ارزشمند رسانه ای،ضمن برنامه ریزی برای تولیدات جدید و جذاب در رویکردها و ساختارهای مختلف برنامه سازی، حداکثر همراهی و تعامل با کارشناسان خبره این امر و نیز نهادهای دولتی و غیردولتی فعال در زمینه وحدت امت اسلامی ، از جمله آن است.

رادیو وحدت همزمان با حلول ماه ربیع الاول دوشنبه ۲۸ مهر ماه ساعت۱۰ صبح در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو با حضور مدیران رسانه چون بخشی زاده معاون محترم صدای رسانه ملی، حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رییس رسانه ملی ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب و صاحب نظران حوزه تقریب و نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

رادیو وحدت با نگاه به ضرورت انسجام بین مسلمانان جهان و ایران روی موج اف. ام ردیف ۹۵. ۵ مگاهرتز و نیز شبکه اینترنتی ایران صدا قابل دریافت است.
گفتنی است ،شبکه رادیویی فرهنگ به عنوان شبکه پشتیبان تعیین شده است.

منبع: