آستان حسینی اجرا می‌کند؛
طرح زیارت نیابتی مرقد پیامبر (ص) در سالروز رحلت
بنیاد رسانه‌های دیجیتال آستان مقدس حسینی از طریق ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی، زمینه را برای انجام زیارت مرقد مطهر حضرت محمد (ص) به نیابت از ثبت نام کننده‌ها و داوطلبان به مناسبت سالروز رحلت آن حضرت فراهم کرده است.
كدخبر: 58574
1399/07/25

به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حسینی، بنیاد رسانه‌های دیجیتال امام حسین (ع) وابسته به آستان مقدس حسینی، موافقت خود را با انجام مراسم زیارت مرقد مطهر پیامبر بزرگوار حضرت محمد (ص) به نیابت و به نمایندگی از همه داوطلبان و اسامی ثبت‌نامی از طریق وب سایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی و لینک https://imamhussain.org/enaba/  اعلام کرده است.

ولاء الصفار از مسئولان بنیاد رسانه‌های دیجیتال امام حسین (ع) گفت: این بنیاد با همکاری یكی از مؤمنان عربستانی مراسم زیارت از مرقد مطهر نبی اكرم حضرت محمد مصطفی (ص) را به مناسبت سالروز رحلت ایشان و به نمایندگی از همه کسانی كه نام آنها برای زیارت نیابتی در وب سایت رسمی آستان قدس حسینی درج شده است، انجام می‌دهد.

وی افزود: مراسم زیارت نیابتی از مرقد مطهر پیامبر اکرم (ص) در سالروز رحلت ایشان(فردا جمعه، ۲۵ مهرماه) و همچنین زیارت نیابتی از حرم مطهر امام حسین (ع) در روز جمعه صورت می‎گیرد.

ولاء الصفار تأکید کرد که آخرین مهلت ثبت نام و دریافت درخواست‌ها رأس ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه (۱۶/۱۰/۲۰۲۰) خواهد بود.

وی بیان کرد که هر شخصی می‌تواند اسامی نامحدودی را ارسال کند و همچنین می‌تواند مشخصات نزدیکان و اموات خود را در سایت اعلامی درج کند تا در ثواب دعا و زیارت شریک شوند./ایکنا

منبع: