فرماندارگناوه:
مدیران در طرح هر کارمند حامی یک فرزند پیشگام شوند
فرماندار گناوه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان در اجرایی شدن هرچه بهتر طرح " هر کارمند، حامی یک فرزند " ویژه ایتام و محسنین کمیته امداد (ره) ، پیشگام شوند.
كدخبر: 58566
1399/07/24

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در جلسه ترویج فرهنگ ایتام و اکرام افزود: در دین مبین اسلام همواره بر رسیدگی و کمک به نیازمندان تاکید وافری شده است و همگان وظیفه داریم در این مسیر به همنوعان مستمند کمک کنیم.

وی اظهارداشت: دستورالعمل این طرح به دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است که  امیدواریم این شهرستان بتواند کارنامه درخشانی از خود برجای گذارد.

وی گفت: طرح اکرام  ایتام و محسنین  ناشی از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است و پویش طرح هر کارمند حامی یک فرزند می‌تواند نقش مهمی در جذب حامی داشته باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: باتوجه به اینکه کمک کردن به افراد فقیر و نیازمند به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی از آن یاد می‌شود و از سیره ائمه اطهار(ع) است  ،  هر گاه همنوعی دچار مشکلی در زندگی خود شد باید از آن حمایت کنیم.

وی با اظهار گله‌مندی از عمل نکردن شرکت های نفتی منطقه در انجام مسئولیت‌های اجتماعی به مردم افزود: در صورتیکه این شرکت‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند خیلی از مشکلات مردم  این منطقه برطرف خواهد شد.

مهرجو ادامه داد: به رغم اینکه شهرستان بواسطه استقرار تاسیسات نفتی و عبور خط لوله صادرات نفتی به جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس بارها مورد حمله هوایی دشمنان بعثی عراق قرار گرفت اما مردم از کم ترین مسئولیت اجتماعی آنان بهره‌ای برده‌اند.

فرماندار گناوه گفت:  مردم این شهرستان در کارهای عام المنفعه از جمله در حوزه سلامت، مدرسه سازی ، ساخت اماکن مذهبی و کمک و مساعدت به نیازمندان  پیشگام بوده اند و هر گاه نیاز به آنان در عرصه های مختلف بوده مشارکت پررنگ دارند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر و شهرستان منشا خدمات زیادی به نیازمندان از جمله در حوزه مسکن و اشتغال بوده‌اند و باید به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

منبع: