اهدای بسته های سبز به مساجد امارات برای حفظ سلامت نمازگزاران
یکی از واحدهای مرکز« فارنک» مستقر در امارات یک بسته تمیزکاری ، تعمیر و نگهداری و تعمیر پایدار ویژه را برای مساجد امارات متحده عربی راه اندازی کرده است.
كدخبر: 58528
1399/07/23

به گزارش مبشرین به نقل از «gdnonline»،یکی از واحدهای  مرکز«فارنک» مستقر در امارات به نام « Hitches & Glitches» ، متخصص تعمیر و نگهداری هوشمند و سبز یک بسته تمیزکاری ، تعمیر و نگهداری و تعمیر پایدار ویژه را برای مساجد امارات متحده عربی راه اندازی کرده است.

 

این بسته همچنین شامل پشتیبانی از مساجد برای دستیابی به اهداف پایداری ، بهداشت و ایمنی با توجه به اعتبارنامه « GBAC Star » و الزامات صدور گواهینامه  «جهان سبز» است.

 

«کلوین وارگیس»،مدیر مرکز « Hitches & Glitches» در این باره گفت: این مرکز تیم های بسیار آموزش دیده و ماهر را تشکیل داده است که نه تنها کاملا از قوانین اسلامی نماز و نقشی که مسجد در جوامع مربوط به آنها ایفا می کند تبعیت می کنند  بلکه توسط متخصصان حرفه ای رهبری می شوند.

 

وی افزود: با توجه به بیماری همه گیر کرونا، ضروری است که مساجد قبل و بعد از هر نماز جمعی ، به ویژه در روز جمعه ، کاملاً تمیز و ضد عفونی شوند.

 

وی افزود: حتی اگر مقامات اعلام کرده اند که ظرفیت ها به 30 درصد محدود می شود این مهم است که نمازگزاران ماسک به صورت بزنند و فاصله فیزیکی سه متری را حفظ کنند.

 

با توجه به تعداد زیادی از افراد که در یک فضای داخلی مشترک دور هم جمع می شوند ، مهم است که واحدهای تهویه به خوبی نگهداری و مرتب تمیز شوند تا محیط هوای داخلی تا حد ممکن ایمن باشد./شبستان

منبع: