پایان نام‌نویسی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت با ثبت ۶۲ هزار متقاضی
ثبت‌نام برای حضور در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت(هدهد) یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعت ۹ صبح روز گذشته، ۲۲ مهرماه، به پایان رسید و ۶۲ هزار نفر در این دوره از جشنواره ثبت‌نام خود را نهایی کردند.
كدخبر: 58516
1399/07/23

به گزارش مبشرین به نقل از معاونت فرهنگی ـ دانشجویی وزارت بهداشت(مفدا)، ثبت‌نام در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت که از بهمن ماه ۹۸ آغاز شده بود، روز گذشته پس از هشت ماه در ۲۲ مهرماه ۹۹، پایان یافت که علی‌رغم شیوع ویروس کرونا همزمان با آغاز ثبت‌نام در این دوره از جشنواره، ۶۲ هزار نفر موفق به نهایی کردن ثبت‌نام خود شدند.

بر این اساس ثبت‌نام‌کنندگان هشت بخش این جشنواره شامل بخش‌های آوایی با ۹ هزار و ۴۳۸ نفر، معارفی با ۵۴ هزار و ۲۲۹ نفر، پژوهشی با دو هزار و ۷۲۸ نفر، فناوری با ۸۳۲ نفر، ادبی با هزار و ۸۱۹ نفر، هنری با شش هزار و ۷۵ نفر، ویژه یادوآره شهید سلیمانی با هزار و ۱۴۲ نفر و تیمی با ۴۸۱ نفر مشخص شدند.

با توجه به حضور یک نفر در چند رشته در برخی از بخش‌ها، در این دوره از جشنواره تعداد ثبت‌نامی‌ها به صورت نفر رشته ۷۶ هزار و ۷۴۱ نفر است.

یادآور می‌شود، در بخش ویژه جشنواره که در این دوره به شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص دارد ۳۰۶ اثر غیر دانشگاهی با توجه به آزاد بودن امکان شرکت در این بخش برای عموم مردم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

در جشنواره بیست‌وپنجم، دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد با ۹ هزار و ۱۹۶ نفر، کرمانشاه با هفت هزار و ۱۹۱ نفر، شیراز با پنج هزار و ۸۰۱ نفر، اردبیل با پنج هزار و ۳۲۰ نفر، کردستان با دو هزار و ۹۷۳ نفر، شهرکرد با دو هزار و ۵۷۵ نفر، نیشابور با دو هزار و ۵۲ نفر، کاشان با هزار و ۹۷۱ نفر و ایلام با هزار و ۸۳۷ نفر بیشترین تعداد شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: