رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:
نجات اقتصاد کشور به جهاد از جنس دفاع مقدس نیاز دارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ابعاد مختلف و ارزش های انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس تجلی پیدا می کند و امروز در مباحث اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه ها می توانیم این الگوی ارزشمند را به نسل جوان عرضه کنیم.
كدخبر: 56619
1399/07/01

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع دفاع مقدس گفت: در درجه اول باید ارزش ها و سرمایه گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس را هم خودمان بشناسیم و هم بتوانیم به عنوان الگو معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه خون شهدا راهگشا است، افزود: یقینا ما می توانیم اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را در سیره شهدا پیدا کنیم.

وی با بیان این که نجات اقتصاد کشور به جهاد از جنس دفاع مقدس نیاز دارد، افزود: ابعاد مختلف و ارزش های انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس تجلی پیدا می کند و امروز در مباحث اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه ها می توانیم این الگوی ارزشمند را به نسل جوان عرضه کنیم.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند، چراکه می خواهند این ارزش ها کمرنگ شود، ولی الحمدلله قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگر را شاهد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مردمی بودن یکی از ارزش های دفاع مقدس بود. مردم از خط مقدم جنگ تا پشت جبهه ها حضور پررنگ و فعال داشته اند و نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما می بینیم برخی از فرماندهان در جنگ جوان بودند و توسط همین ها جنگ اداره شد و پیروز شدیم و امروز هم می توانیم عرصه های مختلف را به جوانان واگذار و اعتماد کنیم که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید دارند.

حجت الاسلام جمالی، مقاومت را یکی دیگر از ارزش های دفاع مقدس نام برد و بیان داشت: ما الگوی مقاومت داریم با مقاومت شهید دادیم  و در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و خون شهدا عزیز هزینه مقاومت بود که نتیجه آن عزت و سرافزاری در دنیا شد، امروز هم می توانیم مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: مقاومت ممکن است هزینه داشته باشد، ولی هزینه آن به مراتب از سازش با دشمن خیلی کمتر است.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: ولایتمداری و تبعیت از رهبری از دیگر ارزش های ۸ ساله دفاع مقدس است که مردم با یک اشاره امام(ره) به صحنه می آمدند و برخود تکلیف می دانستند که ایثارگری کنند و امروز هم جوانانی را می بینیم که با حرف رهبری در عرصه های مختلف حضور پیدا می کنند.

منبع: