ارائه کاملترین مفاتیح الجنان صوتی در سایت استاد انصاریان
به همّت واحد فضای مجازی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان و با تبعیت از پویش هرخانه یک حسینیه در ماه محرم، کتاب شریف مفاتیج الجنان مرحوم حاج شیخ عباس قمی با ترجمه دانشمند فرزانه استاد انصاریان به صورت صوتی و رایگان دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
كدخبر: 56037
1399/06/14

به گزارش مبشرین، سیدمحمدجواد حسینی اشکوری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی مؤسسه علمی پژوهشی دارالعرفان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان با فرارسیدن ماه محرم و همراهی با پویش #هر_خانه_یک_حسینیه، همچنین تسهیل در فعالیت‌های دینی و مناجات علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) کامل‌ترین «مفاتیح صوتی» در بستر فضای مجازی و اپلیکشین‌های مرتبط به صورت رایگان از سوی واحد فضای مجازی مؤسسه دارالعرفان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی افزود: این اقدام با بارگذاری قریب به ۱۰۰۰ قطعه صوت قرائت دعا از مداحان معروف و شناخته شده کشور همچون؛ مهدی سماواتی، محسن فرهمند آزاد، سید قاسم موسوی قهار، سید مهدی میرداماد، محمود کریمی، صادق آهنگران، محمدرضا طاهری، باسم کربلایی، حاج منصور ارضی، مهدی سلحشور، مهدی صدقی، علی فانی، سعید حدادیان و... در بخش مفاتیح سایت مؤسسه فرهنگی دارالعرفان صورت گرفته است.

حسینی اشکوری یادآور شد: ارائه صوت ادعیه و زیارات معروف مانند؛ زیارت عاشورا، دعای توسل، زیارت جامعه کبیر، دعای عهد، دعای کمیل و... از چندین مداح نیز از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

مخاطبان می‌توانند به منظور بهره‌مندی بیشتر از این بخش به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

https://www.erfan.ir/farsi/mafatih

منبع: