امام جمعه بوشهر:
اوج اتحاد و مبارزه مسلمانان با دشمنان در روز جهانی قدس متبلور می‌شود
مبشرین: امام جمعه بوشهر گفت: روز جهانی قدس یک نشان برای اتحاد و حرکت مسلمانان برای مقابله با ظالمان است چراکه اوج اتحاد و مبارزه مسلمانان با دشمنان در روز جهانی قدس متبلور می‌شود.
كدخبر: 5542
1396/04/01

به گزارش مبشرین  به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع مردم بوشهر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر، استقامت در مقابل تهاجمات درونی و بیرونی را یکی از فلسفه‌های روزه‌داری دانست و اظهار داشت: ماه صیام دارای ویژگی‌های فراوانی است که استقامت در برابر تهاجمات  یکی از خصوصیات بارز ماه مبارک رمضان و روزه‌داری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کسانیکه در ماه رمضان در برابر انواع تهاجمات مقابله کرده‌اند و بر هوای نفس تسلط یافته‌اند پیروز هستند افزود: روزه‌دار واقعی کسی است که فریب نخورد و در مقابل تهاجمات مقاوم و استوار باشد.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه اوج اقتدار ماه مبارک رمضان  روز جهانی قدس است تاکید کرد:روز جهانی قدس یک نشان برای اتحاد و حرکت مسلمانان برای مقابله با ظالمان است چراکه اوج اتحاد و  مبارزه مسلمانان با دشمنان در روز جهانی قدس متبلور می‌شود.

صفایی بوشهری، آمریکا، انگلیس و رژیم اشغال‌گر قدس را مثلث جرثومه جنایت و خیانت دانست و گفت: آل سعود و آل خلیفه هر چند ادعای اسلامی دارند ولی دست پرورده‌های این جرثومه‌های جنایت محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، روز جهانی قدس را روز آزادسازی سرزمین‌های اسلامی و نابودی ظالمان دانست و خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس روز جهان بشریت در رهایی از ظلم و جنایت جبهه استکبار و روز پیروزی انسان بر  شیطان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امام راحل حرکت مسلمانان را در روز جهانی قدس تعیین کرده‌اند افزود: امام راحل برای مقابله با دشمنان، قدس را نشان کرده‌اند تا در این روز با اتحاد و یکپارچگی مسلمانان کانون شرارت استکبارجهانی و اشغال‌گران بر هم ریخته شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه آزادی قدس به معنای نابودی جبهه استکبار جهانی است تصریح کرد: روز جهانی قدس روز آزادی و حاکمیت اسلام و روز آزادی بشر و نابودی جبهه استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر حضور همه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: همگان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنم تا بگوییم انقلابی و ولایت مدار و در فکر نجات فلسطین و نابودی جبهه استکبار هستیم.

منبع: