تمدید دوره تابستانه آموزش قرآن در اردن
وزارت اوقاف، امور و مقدسات اسلامی اردن دوره تابستانه آموزش قرآن در باشگاه‌های قرآنی را تا پایان ماه آگوست تمدید کرد.
كدخبر: 55288
1399/05/19

به گزارش مبشرین به نقل از روزنامه «الرأی» اردن، این دوره با هدف بهره‌برداری بیشتر دانش‌آموزان از تعطیلات تابستان و استفاده بهینه از اوقات فراغت تا پایان ماه جاری میلادی (آگوست) برابر با ۱۰ شهریورماه سال جاری در باشگاه‌های قرآنی تمدید شده است.

اسماعیل الخطبا، معاون دبیرکل امور وعظ و ارشاد و رئیس کمیته مرکزی باشگاه‌های قرآنی تابستانه اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت اوقاف اردن در مراکز و باشگاه‌های قرآنی برای چهارمین هفته متوالی از طریق فناوری ارتباط تصویری برنامه قرآنی اجرا کرده است.

وی افزود: این برنامه برای دانش‌آموزان ۶ تا ۱۷ سال اجرا شده و هدف از آن پرکردن اوقات فراغت آنان با برنامه‌های تربیتی و به شیوه‌ای درست، آشنایی بیشتر با ارزش‌ها و آداب اسلامی، آموزش احکام فقهی و حفظ سوره‌هایی از قرآن بوده است.

الخطبا تصریح کرد: تدریس در این مراکز به دو شکل صورت گرفته است، شیوه اول در صحن مسجد و ویژه پسران در ۲۰۰ مرکز سراسر اردن و شیوه دوم از طریق فناوری ارتباط تصویری که شامل ۱۰۰ ارتباط تصویری برای پسران و ۱۴۰ ارتباط برای دختران بوده است.

وی همچنین گفت: وزارت اوقاف اردن با توجه به شرایط شیوع کرونا تلاش مضاعفی را برای آماده کردن باشگاه‌های قرآنی تابستانه به شکلی مطلوب و استفاده بهینه از آنان در ایام تابستان انجام داده است./ایکنا

منبع: