هزینه 122 میلیارد ریالی برای توسعه مراکز قرآنی مساجد در دشتی
مبشرین: معاون برنامه ریزی و امور اعمرانی فرمانداری دشتی گفت: در سه سال گذشته 122 میلیارد و 500 میلیون ریال برای توسعه مراکز قرآنی مساجد و تعمیر، تجهیز و توسعه مصلای نمازجمعه در دشتی بوشهر هزینه شد.
كدخبر: 5480
1396/03/27

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا؛ حمید بردستانی جمعه شب در آیین محفل انسی با قرآن در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی افزود: دولت یازدهم توجه ویژه ای برای توسعه مراکز قرآنی، مساجد، حسینیه ها و حوزه های علمیه٬ کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اجرای طرح های فرهنگی در دشتی داشته است.

وی، از مشارکت اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر٬ اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی و کانون فرهنگی و هنری مساجد شهر خورموج در برگزاری این برنامه مهم قرآنی تقدیر کرد.

بردستانی اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای ظرفیت ها و استعدادهای بالایی در حوزه فعالیت های قرآنی است و مختصات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی این شهرستان نیز ایجاب می کند تا با رصد و برنامه ریزی دقیق تری نسبت به هدایت و حمایت بیشتر از فعالیت های قرآنی و مذهبی همت کنیم.

وی ادامه داد: بی شک رسیدن به افق های مطلوب حوزه قرآن و عترت تنها در پرتو تشریک مساعی، تجمیع توان و استعدادهای دستگاه ها، فعالان و خادمان قرآن و عترت محقق خواهد شد.

در این مراسم قاریان ممتاز وبین المللی از شهرستان دشتی و قاری اعزامی از مصر احمد احمدالسید مشهور به احمد لاشین به تلاوت قرآن پرداختند.

شهرستان دشتی به مرکزیت شهر خورموج و با 84 هزار جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: