ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوشهر ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می‌کند
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در شب عید غدیر در مناطق کم برخوردار استان بوشهرخبر داد.
كدخبر: 54237
1399/05/17

به گزارش مبشرین، سیدمحمدحسن  تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در عرصه‌های گوناگون مقابله با ویروس کرونا و رسیدگی به افراد نیازمند نقش آفرینی کرده است اظهار داشت: ستاداجرایی فرمان امام خمینی (ره)در آستانه عید الله اکبر ، عید سعید غدیر خم برنامه طبخ و توزیع 5 میلیون پرس غذای گرم در مناطق کم برخوردار کشور را در دست اقدام دارد .

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر با اشاره به توزیع غذای گرم میان افراد محروم و نیازمند در شب عید غدیرخم با همکاری هیئت‌های مذهبی استان بوشهر تصریح کرد: برنامه طبخ و توزیع در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر در دست اقدام است که این مهم با همکاری هیئت‌های مذهبی و مواکب حسینی (ع) انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح با همکاری هیئت‌های مذهبی و مواکب حسینی (ع) استان بوشهر برای طبخ و توزیع بیش از110 هزار غذای گرم اقدام خواهد شد و درب منازل خانوارهای جامعه هدف در سطح استان تحویل می‌شود.

تقی‌زاده تاکید کرد: این فرآیند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا انجام می‌شود .

مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهرافزود: خیران و مردم همیشه در صحنه استان بوشهر می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری#18*4030* در این امر خیر شرکت کنند.

منبع: