پویشی برای اطعام همسایه‌ها و نیازمندان/ شرکت کنید و زائر نجف شوید
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پویش اطعام به عشق مولا با هدف کمک به محرومین و همسایه‌ها در قالب پویش مواسات و همدلی به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود و در نهایت به شرکت کنندگان سفر نجف اهدا می‌شود.
كدخبر: 54212
1399/05/15

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای پویش عید همدلی و کمپین میلیونی اطعام به عشق مولا اظهار داشت: یکی از اعمال سفارش شده در روایات برای عید غدیر، اطعام دیگران است که پاداشی برابر با اطعام یک میلیون نفر از صلحا و پاکان دارد. براین اساس این پویش ایجاد شده تا امسال که به دلیل شرایط کرونایی، مراسم‌های جشن کمتر برگزار می‌شود، مردم از طریق این سنت حسنه، این عید بزرگ را گرامی بدارند.

وی با اشاره به اینکه کمک به محرومین و همسایه‌ها در قالب پویش مواسات و همدلی از اهداف این طرح است، گفت: مردم، هیأت‌ها و تشکل‌های مختلف برای مشارکت در این طرح می‌توانند تعداد اطعام در نظر گرفته شده خود را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند.

باباخانی افزود: بناست در پایان این طرح میان تمام شرکت‌کنندگان، قرعه کشی صورت گیرد و ۱۱۰ کمک هزینه سفر به شهر نجف اعطا شود.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تمام اقشار مردم و با هر تعداد اطعام مدنظر می‌توانند در این طرح شرکت کنند و توصیه داشتیم که برای توزیع غذا اولویت را به نیازمندان اختصاص دهند؛ البته منافاتی میان توزیع برای همسایه‌ها وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار اطعام توسط مردم اعلام شده است.

منبع: