۹۵۰ کیلو گوشت بین نیازمندان چغادک توزیع شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چغادک گفت: ۲۰ رأس گوسفند و هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ به وزن هزار و ۹۵۰ کیلو گوشت به مناسبت عید سعید قربان بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد چغادک توزیع شد.
كدخبر: 54088
1399/05/12

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، احمد محمدنیا، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چغادک استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲۰ رأس گوسفند و هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ به وزن هزار و ۹۵۰ کیلو گوشت به مناسبت عید سعید قربان، قربانی و بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد چغادک توزیع شد.

وی با اشاره به  ارزش ریالی آن اظهار داشت: ارزش ریالی ۲۰ راس گوسفند قربانی شده ۴۰۰ میلیون ریال و مرغ ها نیز ۴۱۰ میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چغادک با تقدیر از خیرین و نیکوکاران اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران همیشه در همه صحنه ها حضور دارند و امر خیر پیشتاز هستند؛ علاوه بر این، دفتر امام جمعه چغادک، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد چغادک در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

محمدنیا با تقدیر از همکاری مردم و استقبال آنها از این کار گفت: امسال نسبت به سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشتیم که نشان از اهمیت مردم به عید قربان و احسان و نیکوکاری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چغادک با اشاره به طرح اطعام مهدوی گفت: در این طرح به مناسبت عید غدیر بیش از دو هزار پرس غذا پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

منبع: